V Baku čtyři ve finále Slováci o místenku na OH mládeže

V nedělních finálových soutěžích na evropské kvalifikaci atletů v ázerbájdžánském Baku o postup na II . olympijské hry mládeže v čínském Nankingu se představí čtyři atleti . Ve finále běhu na 400 m překážek se představí Michaela Pešková ( Slávia Trnava ) , v kouli Patrícia Šlosárová (na snímku ) ( VSC Dukla B. Bystrica ) , na 2000 m nejlepší sázkové bonusy překážek Andrej Mitašík ( Sparta Považská Bystrica ) av disku Pavol ZenCart ( AC Nové zámky ) . Minimálně tři z nich mají velkou šanci vybojovat si místenku na mládežnické OH.

” Kvalifikaci výborně zvládl svěřenec Ludvíka Ivolku Pavel ZenCart , který hned první pokusem 57,78 m splnil limit pro postup do finále 56 m . Dosáhl celkově čtvrtý nejlepší výkon . Koulařka Šlosárová , kterou připravuje ve své skupině B skončila na 5. místě výkonem 15 , 04 mz první série , Cekov byla osmá , “informoval z Baku šéftrenér mládeže SAZ do 17 let Milan Laurenčík .

V. SLALOM: Tréning Hochschornerovcov

Z Evropy na OH mládeže postupuje v kouli dívek devět vrhačiek , v disku chlapců šestice a na 400 m nejlepší sázkové bonusy na internetu překážek dívek patice .

” V odpoledním bloku disciplín si kvalitu dráhy na nově vybudovaném stadionu Tofiga Bahramova v Baku vyzkoušeli pět sprinteři – tři překážkář Karin Svrčková ( trenér Gigac ) , Martina Sameková ( trenér Sulety ) a Matouš Meluš ( trenér Illéš ) a dva dvojstovkári Natália Ostrožlíková ( trenérka Adlerová ) a Tomáš Pecko ( trenérka Opatovská ) . Finálovou účast se nepodařilo nejlepší sázkové kanceláře na internetu vybojovat si žádnému z nich . Pochvalu si však určitě zaslouží všichni , kteří dokázali formu načasovat tak , že na vrcholu sezóny si zlepšili osobní rekordy , “uvedl Milan Laurenčík .

Král střelců Malec je šťastný, ale chce jít do zahraničí

Fotbalovým králem slovenské nejvyšší soutěže se stal trenčínský útočník Tomáš Malec . V Gambrinus lize vstřelil dohromady 14 branek a získal tak korunu střelců. Na dálku s ním v sobotu večer v posledním kole bojoval pouze Ružomberčan Tawamba Kana , který nakonec vstřelil o jeden gól méně . Trenčan Malec v Banské Bystrici nastoupil do zápasu až po hodině hry , nakonec skórovat nemusel . Osporte.sk s ním přinášejí autorský rozhovor .

Tomáš , takže potěšující zpráva , nakonec jste si vybojovali korunu krále střelců …
“Je to potěšující . Kluci v šatně mi i gratulovali . Těším se z toho. Škoda jen , že jsme v Banské Bystrici nevyhráli , ale mám sázkové kanceláře na internetu radost alespoň z toho , že jsem král střelců a nikdo mě nedoběhl . Škoda, že jsem ještě jeden gól navíc nedal , ale jsem šťastný . ”

Na dálku vás dotahoval Tawamba Kana v Ružomberku . Dal dokonce v posledním zápase gól. Věděli jste o tom?

” Vnímal jsem to věru , protože přes poločas mi kluci řekli jaké jsou výsledky jako i to , že dal Tawamba gól. Řešil jsem však hlavně sebe . Věděl jsem , že potřebuje dát ještě jeden aby mě dotáhl . Chválabohu už nedal , takže se můžu těšit . ”

Proč jste nehráli od začátku zápasu pod URPÍN a nastoupili až po hodině hry ?
“Na to neumím odpovědět. To bych i já rád věděl . Možná to byl taktický záměr , no sázení live neviem na tuto otázku věru odpověď . ”

Šli jste zřejmě na hřiště se záměrem, že chcete vstřelit branku a téměř se vám to i podařilo v 90. minutě …
” Ano , skoro se mi to podařilo . Byl to dobrý centr , jen jsem míč netrefil ideálně . Naštěstí to následně Simon vybojoval a dali jsme na 2:2 . Čekal jsem , že půjde na mě více centrů , ale nešli , no jsem vítěz, takže můžu oslavovat . ”

Když se ohlédnete za těmi čtrnácti brankami v sezóně , který byl nejkrásnější ?
” Asi doma proti Košicím na 4:0, ten byl zřejmě nejkrásnější . Vážím si však každý jeden, protože sázkové bonusy online nevím kolik jich ještě může přijít . Nehodnotím to tak, že který je hezčí a který ošklivější . ”

Právě vašich čtrnáct gólů pomohlo výrazně k tomu , že Trenčín skončil na druhém místě v tabulce Gambrinus ligy . Vnímáte to tak ?
” Ano a těším se z toho, že jsem tedy i já mohl přispět svými brankami . Jsme druzí a patřičně si to i užijeme . Je to prostě tam ! ”

Zůstane nejlepší střelec Gambrinus ligy v Trenčíně iv příští sezoně?
” To je příliš časná otázka , Nyní následují dovolené , budeme to ještě řešit. Vím, že jsou nějaké nabídky, ale smlouvu s Trenčínem mám do konce roku. Uvidíme tedy . Pokud se naskytne dobrá příležitost , respektive možnost , tak bych rád okusil zahraničí . “